vendredi 15 janvier 2010

Best photo of the year 2009 : Au Bonheur de l'eau

Comme chaque année, il est difficile de choisir sa photo préférée de l'année. Ma photo coup de cœur cette année est ce b&w "Au Bonheur de l'eau" (prise à la fontaine de la place des droits de l'homme d'Evry)Like every year, it is difficult to choose their favorite photo of the year. My heart photo shot this year was this b&w "The Happiness of water" (taken at the Fountain Square of Human Rights in Evry)
Click here to view thumbnails for all participants

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire