This week, Evry Daily Photo will be in automatic mode, I wish you a good week and I leave you all week with the 2011 Telethon.

Telethon Evry 2011. Dans l'amphithéâtre de l'AFM , samedi soir il y avait le toujours impressionnant "Battle de Hip Hop".

Evry Telethon 2011. In the amphitheater of the AFM, Saturday night there was the always impressive "Battle of Hip Hop".

Diaporama du Battle de Hip Hop du Telethon Evry 2011
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire