This week, Evry Daily Photo will be in automatic mode, I wish you a good week and I leave you all week with the 2011 Telethon.


Telethon Evry 2011 : direction l'auditorium du conservatoire d'Evry centre, pour écouter un concert de musique classique avec le "Fantasy Brass Quintet".

Evry Telethon 2011: Saturday night I'm off to the auditorium of the Conservatoire d'Evry center to listen to a classical music concert with the "Fantasy Brass Quintet."


* La page Facebook du "Fantasy Brass Quintet"
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire