This week, Evry Daily Photo will be in automatic mode, I wish you a good week and I leave you all week with the 2011 Telethon.
Telethon 2011 Evry (sur le parvis de l'AFM) : profitant d'une accalmie de la pluie, nous avons pu profiter d'une superbe prestation de trial.
Telethon 2011 Evry (on the forecourt of the AFM): taking advantage of a lull in the rain, we enjoyed a superb performance of trial.
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire